Jag ska gå genom tysta skyar

grayline

.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=cByfPjiidDI&w=420&h=315]

.

Jag skall gå genom tysta skyar,
genom hav av stjärnors ljus,
och vandra i vita nätter,
tills jag funnit min faders hus.

 Jag skall klappa sakta på porten
där ingen mer går ut,
och jag skall sjunga av glädje,
som aldrig jag sjöng förut.

 

.

Äitini Helena Hannulan muistosivut

grayline
© elsi lehto 2015

.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s